Zboží není v pořádku. Jak ho reklamovat?

Reklamace je pro každého asi trochu nepříjemná. Byť se snažíme, a všechny hračky i dodavatele pečlivě vybíráme, jsme jen lidé a chyba se stát může. Pokud se stane napište nám e-mail a zajistíme na další postup. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dnů, snažíme se však, abychom reklamaci vyřešili vždy co nejdříve. Zaslat zboží nám můžete na naši adresu K Drkolnovu 646, Příbram 261 01, ale jednodušší je nám napsat a odeslat přes Zásilkovnu, pošleme vám štítek nebo na výdejním místě nahlásíte kód, který od nás obdržíte a pracovník jej vytiskne na balíček za vás. Na pobočce Zásilkovny tedy už nebudete nic platit.

 

Formulář pro reklamaci

Adresát:              

Jaroslav Lejsek

IČ 7151173

Adresa: K Drkolnovu 646, Příbram 261 01

Email: t4ap.cz@gmail.com

Telefon: +420 777592519

 

Uplatnění reklamace

 

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

 

Ke stažení zde: FormularRroOdstoupeniOdSmlouvy