Reklamace je pro každého asi trochu nepříjemná. Byť se snažíme, a všechny hračky i dodavatele pečlivě vybíráme, jsme jen lidé a chyba se stát může. Pokud se stane napište nám e-mail a zajistíme na další postup. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dnů, snažíme se však, abychom reklamaci vyřešili vždy co nejdříve. Zaslat zboží nám můžete na naši adresu K Drkolnovu 646, Příbram 261 01, ale jednodušší je nám napsat a odeslat přes Zásilkovnu, pošleme vám štítek nebo na výdejním místě nahlásíte kód, který od nás obdržíte a pracovník jej vytiskne na balíček za vás. Na pobočce Zásilkovny tedy už nebudete nic platit.
Formulář pro reklamaci
Adresát:
Jaroslav Lejsek
IČ 7151173
Adresa: K Drkolnovu 646, Příbram 261 01
Email: t4ap.cz@gmail.com
Telefon: +420 777592519
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Ke stažení zde: FormularRroOdstoupeniOdSmlouvy